Veelgestelde vragen

Vind direct antwoord op uw vraag!

 

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Wij staan u natuurlijk graag persoonlijk te woord om u te helpen, maar met deze veelgestelde vragen heeft u wellicht direct antwoord op uw vraag! 

Algemeen

Kan ik mijn bestelling ook bij het Service Center afhalen?

Ja, u bent van harte welkom in ons Service Center. U kunt uw bestelling van maandag t/m vrijdag afhalen in Sliedrecht (08:30 – 17:00 uur). U betaalt dan geen verzendkosten.

Hoe kan ik lid worden van de 'Pellikaan-Familie'?

Neemt u regelmatig producten bij ons af en wilt u graag nóg meer bestelgemak? Neem dan contact op met onze verkoopadviseurs voor een 'Pellikaan Familie'-account. Met een 'Pellikaan Familie'-account kunt u onder andere producten op rekening bestellen.

Ik wil graag al mijn verpakkingen bij Pellikaan Verpakkingen bestellen, wat zijn hiervoor de mogelijkheden?

Als u er voor kiest om al uw verpakkingen aan ons uit te besteden, dan kunt u contact opnemen met onze verkoopadviseurs voor afspraken op maat.

Bestelling

Wat is de levertijd voor mijn bestelling?

Heeft u uw producten op werkdagen vóór 13 uur besteld, dan leveren wij de volgende werkdag.

Wat is het minimale orderbedrag voor een bestelling?

Wij hanteren geen minimale orderbedragen, ook voor kleine bestellingen kunt u bij ons terecht.

Zijn de op de website gecommuniceerde prijzen altijd exclusief BTW?

Ja, wij communiceren op onze website altijd prijzen exclusief BTW.

Welke betaalmogelijkheden heb ik bij een bestelling?

U kunt bij ons betalen met IDEAL, PayPal, VISA, MasterCard en American Express maar ook op vooruitbetaling. Voor onze Belgische klanten is het mogelijk om te betalen met MisterCash. Het voordeel van IDEAL en PayPal is dat wij vrijwel direct een bevestiging van betaling ontvangen. Hierdoor kunnen wij direct beginnen met het verzendklaar maken van uw bestelling. Bij vooruitbetaling worden de producten direct na bijschrijving van het factuurbedrag verzonden.

Is het mogelijk om te betalen op rekening?

Ja, betalen op rekening is mogelijk met een 'Pellikaan-Familie'-account. Bent u nog niet in het bezit van een 'Pellikaan-Familie'-account? Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden. Onze verkoopadviseurs helpen u graag verder!

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kunt uw bestelling retourneren. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op om uw verwachtingen te bespreken. Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste verpakking en het eventueel retourneren van uw bestelling.

Factuur

Wanneer ontvang ik mijn (digitale) factuur?

Na verzending van uw bestelling versturen wij de (digitale) factuur.

Ik ben mijn factuur kwijt, is het mogelijk om deze nogmaals te ontvangen?

Ja, wanneer u een factuur kwijt bent kunt u een e-mail sturen naar factuur@pellikaan.nl met de benodigde gegevens. Wij sturen de factuur dan nogmaals naar u op.

Hoe wijzig ik mijn factuuradres?

In uw account heeft u de mogelijkheid om al uw gegevens, zoals uw factuuradres, te wijzigen. Hier kunt u ook nieuwe adressen toevoegen. Heeft u liever persoonlijk contact, dan kunt u een e-mail sturen naar info@pellikaan.nl voor het wijzigen van uw factuuradres.

Wat is de betalingstermijn voor betalen op rekening?

Voor betalen op rekening geldt een betalingstermijn van 30 dagen.

Offerte

Hoe vraag ik een offerte aan?

U kunt een offerte aanvragen via de offertelijst bij onze producten of ga naar onze offertepagina voor meer informatie.

Wanneer ontvang ik een reactie op mijn offerte aanvraag?

We gaan met uw offerte aanvraag aan de slag en nemen contact met u op. Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur op uw offerte aanvraag.

Wat is de geldigheidsduur van een offerte?

Uw offerte is 1 maand geldig, tenzij anders aangegeven op de door u ontvangen offerte.

Over Pellikaan

Waar vind ik de betalingsvoorwaarden?

Voor meer informatie over de leverings- en betalingsvoorwaarden kunt u terecht bij onze leveringsvoorwaarden.

Wat zijn jullie openingstijden?

U kunt ons op werkdagen (van maandag t/m vrijdag) telefonisch, via de chat of per e-mail bereiken van 08:00 - 17:00 uur. Ons Service Center in Sliedrecht is op maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur geopend.

Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?

Voor een compleet overzicht van onze bedrijfsgegevens kunt u terecht op onze contactgegevens.

Wat is jullie rekeningnummer?

Ons rekeningnummer is IBAN rek nr. NL48INGB0007644211 ten name van Pellikaan Verpakkingen.

Zijn er aangepaste openingstijden tijdens de feestdagen?

Volg ons via de nieuwsbrief, Facebook en Twitter voor het laatste nieuws. Mochten er aangepaste openingstijden zijn zullen wij dit tijdig communiceren.

Producten

Wat is de levertijd wanneer het ‘stoplicht’ op rood staat in mijn bestelstatus?

Dit verschilt per product. Wanneer u een product aanschaft, krijgt u naast de ontvangstbevestiging ook een e-mail met daarin een verwachte leverdatum voor het betreffende product. Wij hebben meer dan 5.000 producten op voorraad en wij streven naar korte of nóg kortere levertijden.

Zijn er afwijkende prijzen bij grote afnames?

Ja, wij werken met staffelprijzen. Bij grote bestellingen maken wij graag een op maat gemaakte aanbieding voor u. Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden. Onze verkoopadviseurs helpen u graag verder!

Is het mogelijk om mijn verpakkingsmaterialen te laten bedrukken?

Ja, vrijwel al onze verpakkingsmaterialen kunnen worden bedrukt. U kunt bij de verschillende artikelen informatie vinden over het bedrukken of neem contact op met onze verkoopadviseurs om de mogelijkheden te bespreken.

Zit er garantie op de producten?

Wilt u graag meer informatie over de garantie van onze product(en)? Neem dan contact met ons op. Wij informeren u graag over de garantiemogelijkheden en helpen u waar mogelijk.

Ik ben ontevreden over mijn bestelling, wat nu?

Wij zetten graag een stap extra voor onze klanten en overtreffen daarin graag uw verwachtingen. Bent u onverhoopt toch ontevreden over uw bestelling? Neem dan contact met ons op via de chat, bel 0184 416566 of mail naar info@pellikaan.nl.

Ik ben ontevreden over het drukwerk, wat nu?

Wij zetten graag een stap extra voor onze klanten en overtreffen daarin graag uw verwachtingen. Bent u onverhoopt toch ontevreden over het geleverde drukwerk? Neem dan contact met ons op via de chat, bel 0184 416566 of mail naar info@pellikaan.nl.

Betaalmogelijkheden


Home |  Disclaimer |  Privacy |  Sitemap |  Copyright © 2016, Pellikaan Verpakkingen B.V. - Alle rechten voorbehouden.